Formulir Kontak

Nama

Email *

Pesan *

Cari Blog Ini

Gwen Van Poorten Verliest Alles Bij Verhuizing Na Verbroken Verloving

Gwen van Poorten verliest alles bij verhuizing na verbroken verloving

Verwoeste spullen

Gwen van Poorten (34) heeft een zwaar einde van 2023 achter de rug. Na het verbreken van haar verloving bleek ook nog eens dat al haar spullen vernietigd waren bij een verhuizing.

Erfstukken en herinneringen

In een uitgebreid bericht op Instagram schrijft Van Poorten dat alles weg is, inclusief erfstukken en herinneringen. "Ik dacht altijd dat ik gehecht was aan mijn spullen, maar ik heb geleerd dat ze me niet gelukkig maken," aldus de presentatrice.

Belangrijke les

Ondanks het verlies van haar spullen, probeert Van Poorten positief te blijven. Ze deelt een belangrijke les met haar volgers: "Spullen heb je niet nodig om gelukkig te zijn."


Komentar