Formulir Kontak

Nama

Email *

Pesan *

Cari Blog Ini

Gwen Van Poorten Weer Gelukkig In De Liefde

Gwen van Poorten weer gelukkig in de liefde

Relatiebreuk met Toby was niet haar schuld

Gwen van Poorten is weer gelukkig in de liefde. Dat laat de televisiemaker weten aan RTL Boulevard. Eind vorig jaar verbrak Van Poorten haar relatie met Toby, maar ze is inmiddels weer verliefd.

Toby was 'megafantastisch'

Over de redenen van de breuk wil Van Poorten niet veel kwijt. Ze zegt dat het niet aan Toby lag, maar aan haar. "Toby was echt megafantastisch", aldus Van Poorten. "Maar door het schrijven van mijn boek ben ik gaan nadenken over wat ik wil in het leven. En ik kwam erachter dat ik nu niet klaar ben voor een relatie."

Verhuisbedrijf vernietigde per abuis bezittingen

Van Poorten heeft de afgelopen maanden een moeilijke periode achter de rug. In december vernietigde een verhuisbedrijf per abuis al haar bezittingen. "Dat was echt een nachtmerrie", vertelt ze. "Ik was alles kwijt, inclusief mijn dierbare herinneringen." Gelukkig heeft Van Poorten inmiddels een nieuwe woning gevonden en is ze weer aan het opbouwen.

Toekomstplannen

Voor de toekomst heeft Van Poorten nog geen concrete plannen. Ze wil zich eerst focussen op haar werk en haar nieuwe liefde. "Ik ben heel blij dat ik weer gelukkig ben", zegt ze. "En ik weet zeker dat er nog veel mooie dingen op mijn pad zullen komen."

Conclusie

Het is mooi om te zien dat Gwen van Poorten weer gelukkig is na een moeilijke periode. Haar verhaal laat zien dat het altijd mogelijk is om door te gaan, zelfs na tegenslagen. Wie weet wat de toekomst voor haar in petto heeft!


Komentar